.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ريشه‌كني بيكاري در كشور از گيلان آغاز مي‌شود

استاندار گيلان گفت: با تاكيدات رئيس جمهوري در دور سوم سفر به استان، ريشه‌كني بيكاري در نهضت ايجاد اشتغال كشور از گيلان آغاز مي‌شود. 

مهدي سعادتي ظهر امروز در كارگروه اشتغال استان در استانداري گيلان‌ اظهار داشت: براي رسيدن به افق نهضت ايجاد اشتغال طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، بايد مانند دوران دفاع مقدس اتاق جنگ تشكيل داد و شبانه‌روز تلاش و خدمت كرد.
وي با بيان اينكه 27 هزار فرصت شغلي سهم ايجاد اشتغال در گيلان در سال جاري بوده است، افزود: از ابتداي امسال تا پايان بهمن، 35 هزار و 902 فرصت شغلي در گيلان ايجاد شده كه نشانه عملكرد خوب مسئولان استان در ايجاد اشتغال بوده است.
نماينده عالي دولت در گيلان شناسايي نقاط قوت و ضعف ايجاد اشتغال در استان را ضرورت دانست و تصريح كرد: به دنبال تحقق بيش از 90 هزار فرصت شغلي براي ريشه‌كني بيكاري در گيلان هستيم.
وي ادامه داد: براي ايجاد اين تعداد شغل به بيش از 2 هزار و 700 ميليارد تومان اعتبار نياز است و نبايد تنها به اعتبارات دولتي متكي بود بلكه بايد از ظرفيت‌هاي صندوف توسعه ملي و سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي براي ريشه كني بيكاري در گيلان بهره گرفت.
سعادتي ريشه‌كني بيكاري و فقر در كشور را نشان دادن مديريت اسلامي دانست و تصريح كرد: بيكاري ريشه بسياري از معضلات و نارسايي‌هاي اجتماعي است و اگر اين معضل برطرف شود ديگر مشكلات نيز تا حد زيادي برطرف مي‌شوند.
وي با تاكيد بر اينكه زيبنده نظام اسلامي نيست كه با داشتن اين همه منابع و ظرفيت كشور جوانان جامعه دچار مشكل شوند، خاطرنشان كرد: بايد دست در دست يكديگر دهيم و با روحيه خدمتگزاري به مردم، آرمان‌خواهي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي و سياست‌هاي دولت را محقق كنيم./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.